onsdag, juli 09, 2008

Trinny and Susannah

Dagens roliga saker:
* Att man kan sitta på en filt och äta lunch, 25 meter från Drottninggatan och ändå är det helt fridfullt.
* Att äta lunch med två kompisar på ovan nämna filt.
* Trinny and Susannahs tuttprogram. Såg ni? De är bäst!

Dagens trista saker:
* Det händer inte mer coola saker i mitt liv hur fin och dyr almanacka jag än köper.
* Att jag i skrivande stund ser att växthusdörren står öppen och jag orkar inte gå ut och stänga den.
* Jag drömde att vi var tvugna att lämna tillbaka Jack till hans riktiga föräldrar.

7 kommentarer:

Karin sa...

Jag kommer aldrig ihåg att skriva upp saker i almanackan hur dyr och fin den är...

Anonym sa...

men fy vilken hemsk dröm - vilka var hans föräldrar då, i drömmen?

Nova och lillebror sa...

Jag älskar almanackor! Har minst 3-4 stycken som jag skriver om olika saker i... en av dom fungerar som dagbok. Men med det sagt vill jag också understryka; det är inte så spännande läsning. ;-)

Minna sa...

Karin: :D
Sara: vet inte... några som verkade väldigt välartade iallfall.
Victoria: ja emn ajg med, jag är också en almenackeperson... jag har en sån där terminskalender... men igår när jag skulle köpa en ny så tog det emot att köpa en för 300 spänn.... och de nadra var liksom inte lika fina...

Anonym sa...

Det går bra att lämna honom till mig.

Petra Nygren sa...

Såg oxå programmet, dom e så härligt ärliga och bäst när dom typ tafsar på alla hahaha!

Minna sa...

Pooly: okej, han gillar att segla.
Petra: Hahhaha, visst är de! "Ping ping" som Susannah sa när hon petade på en kvinna...