lördag, juli 12, 2008

Fläskläpp

Dagens trista saker:
* Jag har en finne under läppen. Fast på läppen och det gör ont! Värsta stället. Ser ut som om jag har fläskläpp.
* Alla kryp som finns i jorden. Gråsuggor, tvestjärtar och urkonburkon göra sig icke besvär.
* Jag gick förbi Enskedestallet men såg inte en enda häst. Jag gillar inte hästar men jag vill gärna se en om jag gör mig besväret att gå förbi ett stall...

Dagens info:
* Nu vet jag var Kristina Axén Olin bor. Kändisspotting på hög nivå i grannskapet...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Som gammal Enskede-ryttarinna kan jag berätta att majoriteten av trotjänarna i Enskede-stallet är på sommarbete :-) Bara några få privathästar kvar.

Kristina köpte villa på min barndomsgata. Jag är fortfarande förbannad för att mina gamla "hoods" har blivit ett kändis getto som stadigt driver upp priserna vilket gör att man aldrig i helskotta kommer ha råd att flytta tillbaka (Mitt föräldrahem såldes härom månaden för 6.2 milj, dock ej av mina föräldrar...)När jag var abrn kallades våra hus för "arbetarlådor", nu är det så långt från det som det går...:-(

Linda K sa...

polly har också en finne! ... så slipper du känna dig ensammen :)

Minna sa...

Jessica e: haha, därav inga hästar!
jag förstår att det känns trist. En av villorna vid Enskede kyrka såldes i våras för 9,6 mille. Galet!
Linda: jag och Polly.

Jonna sa...

Usch ja, såna finnar har man haft ett antal gånger *lider med dig*

No-one sa...

småkryp i jorden borde förbjudas. de är vidriga!

Minna sa...

Jonna: nu är det borta! Ahhhh!
Pixalexia: speciellt när de kryllar! Brrrr.