tisdag, juni 17, 2008

T r ö t t

Dagens medvetslösa människa:
* Jag. Jag är så trött.

Dagens saker:
* Jack la av en snygg spya rakt ner i uppviket på mina uppvikta jeans. Inte en droppe på golvet.
* Jag såg tunnelbanepolisens buss parkerad i Gullmarsplan. Men inte en enda snygg polis i sikte.
* Jag gick in i en smyckesaffär med mitt silverarmband i högsta hugg. Jag möttes av expediten som sa: "Är det silver? Vi hanterar bara guld."

Dagens bild:
* Så här glad var Jack på kusinens dop i helgen...


Over and out.

7 kommentarer:

Polly sa...

Shit vad skickligt, vad pricksäker han är!

Anonym sa...

Ha ha, nu har jag läst ditt svar på min tidigare kommentar! (Jag skrev om älsklingen BEA...) Jo, du vet säkert vem Christer är, om det nu är hans namn... Christer är förståndshandikappad, och han är nog inte den enda på BEA som är det. Under min tid i hoodsen fanns det ett flertal förståndshandikappade i personalen. Tror att det var lite utav ägarens policy, att hjälpa dem ut i samhället typ. Bra va!? Tror det finns ett dagcenter där i höghuset vid pizzerian...
Jaha, nä nu blev det lite för långt utlägg det här känner jag. Och klockan är alldeles för mycket...
Lycka till med att göra ingenting imorgon! Hoppas det blir roligt hur som helst!
Kram! Lisa

Anonym sa...

han kanske inte gillar doping?

Anonym sa...

Fast det ser ju ut som han har punkt dopat handen (som förståss e min)

Anonym sa...

Snygg mössa. Undervattenrugby?

Kottemor sa...

Instämmer, skickligt!!
Den lille mannen har ju känsla!

Bara att torka av det värsta, vika upp viket lite mer och vara lite mer somrig och låtsas som ingenting.

Minna sa...

Polly: som en dartspelare...
Lisa: hahahhaha, nu längtar jag dit!
sara: hahaha, jag fattade inte vad du menade, Kemis var tvungen att förklara... men då var det kul.
kemis: give me money.
Tommy: ja, efter dopet gick vi direkt på match.
Kottemor. la la la, ingen såg och ingen hörde... och hahahah, brallorna ligger inte ens i tvätten...