onsdag, maj 21, 2008

Eagle Eye Cherry

Dagens roliga sak:
* Jag och kompis L satt i Skrapan och lunchade. Utan att säga nåt om det la vi båda märke till att Eagle-Eye Cherry vandrade av och an bredvid oss, förmodligen väntade han på någon. Efter en stund kom han och satte sig mitt emot oss men vi låtsades som ingenting! Sen gick han och när han varit borta i ca 10 minuter stämde vi av med varandra att det var han... Och jag sa att jag fick tvångstankar att utbrista i "Save tonight" och så skämtdansade och sjöng jag lite på stolen. När vi sedan går därifrån upptäcker vi att han sitter bakom oss...

18 kommentarer:

Nova och lillebror sa...

Ahhhhh! Pinigt.
;-)

Anonym sa...

Huu vad pinigt! Jag lunchade också i Skrapan häromdagen, då satt Emma Sjöberg/Wiklund vid bordet bakom. Men jag gjorde iaf inget pinigt... ;)

Minna sa...

Nova och lillebror: oh yes, pinit som fan.
Maria: du borde ha gått upp och gått en catwalk!

Fröken Finemang sa...

hahaha
va roligt.
eller ja. men jo.. =)

Minna sa...

Fröken Finemang: jag kunde lätt hålla mig för garv! :D

Polly sa...

HAHAHAHA, gud så kul! Jag skulle vilja varit med!

Linda K sa...

HA HA HA HA HA! underbart ju :D

Anonym sa...

Men vad tusan, jag lunchade också i Skrapan igår men inte sjutton såg jag vare sig dig eller EagleEye!

No-one sa...

OH NO!!! Ha ha ha.... Jag har gjort en väldigt snarlik grej, fast med en annan artist...

Anonym sa...

HAHAHA! "Save tonight"! Det var minsann en lustig incident det här!

Kottemor sa...

Hahhahahahaaa
Ooooh så piiinigt sånt är:)
Men asch, man får intala sig
att man säkert ej kommer se dem igen som tur är;)

Anonym sa...

Helt underbart!!! Jag tror faktiskt att han kunde se humorn i det hela! :D

Anonym sa...

Ha ha ha, både kul och pinsamt på en gång!
/Anna S.

Minna sa...

Polly: du hade gjort samma sak!
LindaK: :D
Jen.blog: vi satt på det stället som har en jättestor uteservering.
Pixalexia: VEEEEM?
Caroline: Hmmm, jo... det var väl det!
Kottemor: eller att han inte hörde...
Ida: ja... vi får hoppas, om inte annat så uppskattade han nog dansen...
AnnaS: :D
Skåneanna: hahah! "tack..."

karro sa...

men han fick sig nog ett gott skratt!

Minna sa...

Karro: haha, ja, jag hoppas det! :D

Anonym sa...

Shit! Jag hade dött av skämmighet och blivit illröd i fejjan!!!!

Minna sa...

P: jag blev det.