onsdag, april 02, 2008

Kuvert

Dagens roliga saker:
* Var och hälsade på den pyttelilla fågelungen Frank. Bedårande och miniliten. Och världens mjukaste och tätaste kalufs. Jag höll honom och stammade fram:
- Men... han väger ju lika mycket som ett... kuvert!
* Spatserade runt hela Södermalm med kompis J. Jack tyckte stundtals att det sög rätt hårt...
* J köpte en mössa till sin son. Hon valde mellan orange/blå-randig och svart/vit-randig. Jag röstade på den blå/orangea... Hon köpte den andra. En halvtimma efter att vi skiljts åt fick jag ett sms:
"Två av de andra ungarna i parken har likadan mössa som jag köpte...!"

5 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska alltid lyssna på dig :)

Minna sa...

Sara: Jag is the shit!

Anonym sa...

Min son var inte så förtjust i att ligga i vagnen när det inte var sov-tajm, nu när vi bytt till sittdelen är det något bättre.

Anonym sa...

Somliga straffar Gud direkt! ;-)

Minna sa...

Fru Hjelm: stundtals låg han vaken i vagnen men det blev trist... ja, sittdelen blir ju bättre snart!
Lena: ;D