lördag, april 05, 2008

Erbjudande

Inte glömma bort! Imorgon sista dag.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du påminde :) Mailar beställning nu :)

yllet sa...

:P Jag kan ju inte beställa förrens ooongen dimpt ner och jag vet vad det är för en filur! :) Men jag beställer en till fullpris sen, garanterat! Busan har ju en snyggis (plus en abckrokodil,) klart den nya ska ha en namntavla (och kanske en räknemus vad det lider?! :))

Anonym sa...

Vår bäbba har inte behagat komma än. Hon tycker väl att mamma kan kosta på henne en tavla till fullpris...ja, så får det bli. Har en doppresent som jag beställer samtidigt som lillan kommit. Mailar dig när det är fix och klart.

Minna sa...

matilda:
Yllet och Annalena: ni får till den till "billigpriset" när ni beställer sen! Jag vet hur hemskt det är att vara i nionde månaden så ni får det som en tröstpresent av mig! PÅMINN mig när ni betsäller!

yllet sa...

Åhh!! Tack!! Du är inte bara roligast du är snällast också!! :)

Minna sa...

Yllet: jag är som ett kinderägg... eller nåt... (?)

yllet sa...

minna: ja.. om det är det du vill..? :)