torsdag, april 03, 2008

Dagens outfit

Inte många som kan kaxa sig mot den här rossen...


9 kommentarer:

Anonym sa...

men sluta nu Minna, snart kommer jag och snor Jack!!

Minna sa...

sara: hahah, jag kan inte sluuuuta! Den här bloggen börjar spåra ur!

Karin sa...

Håller den här bloggen på att bli en modeblogg? Två outfits på samma dag? Men såklart, han tål ju att visas upp med den klädstilen!

Anonym sa...

jag dör, jag vill ha honom för han är så söt!!!!!

Innerst inne vill jag ha ännu mer Jackbilder ;)

Minna sa...

Karin: jag vet, det spårara ur!
Sara: :D

Anonym sa...

Tillåme Tyson hackar tänder!!!

Comments by Klint sa...

Cool outfit! Han är verkligen cool, lilla Jack!

Minna sa...

P: han gråter av rädsla.
Nina: :D

Anonym sa...

Mormen fick sig ett gott skratt. Ni får rama in dessa muskelbilder, ettan måste ju vara tyngdlyftaren, här väntar han på att få sitt svarta bälte. Undrar vad som blir trean.:)
Mormen