söndag, mars 23, 2008

Upp ur graven


13 kommentarer:

Anonym sa...

oahahahahahahaha - jag dör Minna, nu skrattade jag ihjäl mig och måste uppstå :)

Linda K sa...

du tar fram det religiösa i denna högtid så vackert och målande!

Minna sa...

Sara: ja, det är bäst att du återuppstår om vi kanske ska fika på torsdag!!!
LindaK: relischositet är min starka sida.

Anonym sa...

Hahhahaha! Blev han less att ligga där? Äggsugen!!

sara sa...

Hahaha! Du är bäst!

Akan-Kakan sa...

Hahaha! Ja det är väl därför vi firar påsk, eller? Jag minns inte riktigt. :P

Minna sa...

Lena: Jesus gillade ägg har jag hört!
Sara: :D
Akan-kakan: nåt i den stilen...

Marieinwonderland sa...

Jeg leser din blogg ofte og synes du er veldig morsom ;) Du skrive så bra og ser humor i de små ting i hverdagen. Jeg liker også de fine illustrasjonene dine. Keep up the good work!

Minna sa...

Majamysil: Hej, kul att du gillar det jag gör och kul att du säger hej!!!

Anonym sa...

På färgen på min skärm ser det ut som han ligger i ett hav av choklad!
Han kan väl ligga kvar å käka chokladägg!

Minna sa...

P: vilken lyx va?

Anonym sa...

Hahaha *dör av skratt*!! Gillar dina bilder skarpt!

Minna sa...

Anonym: tack!!! Gör mig jätteglad!!