lördag, mars 08, 2008

Blod

Nattens trista sak:
* I natt vaknade jag av att jag blödde näsblod!


8 kommentarer:

Linda K sa...

men blä, slipper man inte sånt efter graviditeten? :(

Minna sa...

LindaK: just vad jag också tänkte!!!!

Anonym sa...

stackars dig, hoppas det inte var så mycket.

Anonym sa...

Man kan snarare efter en förlossning häpnas över att det finns blod kvar som räcker till näsan!

Minna sa...

Sara: inte mycket som tur var men det blev två små pölar!
Lena: haha, ja!

Polly sa...

Oj, härlig illustration! Man fattar precis. :-D

Karin sa...

Det ser ju trots allt rätt fridfullt ut. BTW, när brukar det där graviditetsnäsblödandet börja??

Minna sa...

Polly: :D
Karin: jag blödde bara på slutet. Då jag var helt trött och allmänt slutkörd! Och då jag fortfarande jobbade på okristliga tider!