lördag, januari 12, 2008

Bänk

Dagens hurra:
* Idag fyller Polly år! Jippy! Jag hade tänkt att ge henne äran att få dela sin födelsedag med min bebé men den är för fin för Polly tydligen... så du får... en sallad istället. Så kan vi beacha sen...

Nattens dröm:
* Usch, drömde att jag satt och lagade en båtmotor och trillade i vattnet. Och jag hade så mycket kläder på mig så jag bara sjönk som en sten mot botten. Vaknade med ett klassiskt ryck.

Dagens lycka:
* Idag får vi äntligen hem vår tv-bänk. Det är stort!

7 kommentarer:

Polly sa...

En sallad blir bra! Tackar!

Anonym sa...

den kan få dela min födelsedag istället. Jag fyller i september.

Minna sa...

Polly: ;D

Minna sa...

Sara: Oddsen ligger nog nu mera på LindaK, men tackar ändå...

Polly sa...

Sara: *skrattar så jag trillar av stolen*

Anonym sa...

Äh det blir nog leverans vilken dag som helst!

Minna sa...

sara: visst är hon generös!
Den tjocke konsulten: håller alla tummar jag har!!!!!!