söndag, januari 13, 2008

BF+5

Det tar tid att slipa en diamant!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Är du här fortfarande!! Det är annars en underbar dag att få en liten bebis på. ;-) Själv har jag 66 dagar kvar till BF...

Minna sa...

Sanna: Ja, jag hänger fortfarande med... och bebisen också... 66 + några till kanske? Eller färre för all del.

Anonym sa...

Det kanske inte är en stenbock utan en vattuman där inne?
Kram!

Minna sa...

Nilla: ja! Som jag! Kram... *hur många dagar kvar blir det då...*

Anonym sa...

Om det blir efter den 20/1-08 kl 17,42 blir det en vattuman.

Minna sa...

OK! Då finns det nåt att kämpa för!!!

Anonym sa...

Förra året gick jag och väntade på vår lilla tjeja som vägrade komma ut. BF var den 1/1 och bäsen kom den 17/1 efter igångsättning :-) Men hon var verkligen WORTH WAITING FOR :-D

LYCKA till! DU har något överfantastiskt framför dig!!

Minna sa...

Jessica E: huga det låter länge! Men tack för orden!!!! Jag tar för givet att du har rätt!!!!