fredag, december 28, 2007

Spott

Dagens trauma:
* Jag och Kemisten skulle just lämna huset för att åka på middag hos kompisar. Kemis skulle bara vinkla en av kökets spottar lite bättre... och när han gör det exploderar den bredvid, rakt mot både mig och honom. Jag skriker som en galning och Kemis håller på att trilla av stolen för att han blir så rädd av mitt skrik. Ingen blir träffad av glassplitter men det blev såklart splitter i hela köket och hallen. Jag sätter på dammsugaren och då går varenda propp i huset.

10 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Scary!
Be careful.

Polly sa...

My god! Vardagsdramatik!

Anonym sa...

Tur att ni inte fick nåt på er! Men varför ska sånt där just hända när man är på väg att gå nånstans å kanske har lite bråttom??
Hoppas det lyser nu iaf :)

Linda K sa...

milda makter! var rädda om er :O

Minna sa...

Maza: kalabalik!!!
Polly: som 17!
P: ja verkligen, jag förstår inte hur vi INTE kunde få nåt på oss faktiskt!
LindaK: försöker vårt bästa!!!!

Anonym sa...

shit, värsta skräckfilmen... I see dead proppar...

Minna sa...

Sara: hahaha! När jag såg den filmen (nyligen) så visste jag hur det hela hängde ihop så det gjorde den skittrist... Själv såg jag Harry Potter 1 igår... zzzz

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Sådant sker bara när man har mest att göra och jag förstår din reaktion och skrek, vem fasiken skulle inte det.
Ta det lugnt nu bägge två (tre)...inga mer äventyr.

Minna sa...

Bagis: vi ska hålla oss på mattan...