tisdag, december 18, 2007

Ögonkräm

Dagens senila:
* Var inne på Life. Skulle byta en grej som jag fått av Kemisten. Stod där bland alla härliga krämer och valde... Mina tankar gick så här:
"Hmmm, vad ska jag ha... vad är najs och lyxigt? Kanske en ny ögonkräm? Nej - jag har ju just beställt en från Clarins... Hmmm, kanske en sån här bodylotion. Ja, och en sån här också. Hmmm. Plocka plocka oh vad najs. Vad behöver jag? Varför har jag tagit en sån här??? (tittar på det jag har i handen, ställer tillbaka) Åh, en ny ögonkräm kanske, ja, det är ju härligt! Det behöver jag!"

Köper ögonkrämen (och det visar sig att jag fick två till priset av en) och i samma sekund som jag går ut ur butiken kommer jag åter igen ihåg att jag redan beställt en ny på nätet. Vilket jävla ludd jag har i huvudet!!!! Men ack så rynkfri!

6 kommentarer:

Anonym sa...

vänta bara tills du går till Ica, handlar, betalar och går. Utan grejorna.
Eller häller välling i kaffebryggen.

Inget jag har gjort naturligtvis, bara hört om ;)

Minna sa...

sara: jag väntar med spänning!!!! Då får jag nåt att blogga om iallafall...

Anonym sa...

åh.. Inte för att jag gillar å fnittra åt andras missöden.. nej.. inte alls.. hihi ser fram emot "amningshjärna bloggande"..

När jag läste tänkte ja.. men hade hon inte beställt sa hon? O jo. hihi..
Nej förlåt! :)
hihi

Minna sa...

helene: det känns som om det inte kan bli värre men det kan det säkert bli...

Anonym sa...

Kom att tänka på dina fantastiska rim och bara måste tipsa dig om den här tävlingen: http://forum.macworld.se/blogg/20071218/snabbtavling-fa-en-hard-julklapp/

Minna sa...

Alexia: ska genast gå in och kika. tack!