lördag, november 03, 2007

Trevlig helg...

Dagens ändring av helg:
* Vi gör så här istället...


9 kommentarer:

Anonym sa...

den bilden va mysig!!

fast läskig *mörkrädd..*

hehe

Minna sa...

Heléne: tack... ja, lite läbbig är den... :O

Anonym sa...

lite småläbbig, det går liksom inte att avgöra om det är ljus, människor eller själar...

Anonym sa...

nu fick bilden en helt annan dimension..

o blev inte så mysig längre (den va mysig när ja såg ljus..) nu när jag ser så spöken (själar) under ett mörkt träd på en mörk kyrkogård.. (hmm kan va att ja spårar ur lite..)

nu får ja ringa på förstärkning, men de skiter sig då han int har nyckel o ja vågar inte öppna dörrren nu :)
hihi

Patricia sa...

Vad fin! Diggar dina bilder. Blir liksom varm i hjärtat.

Minna sa...

Sara: då kan jag avslöja att det abar är ljus. Inga läbbiga själar.
Helene: hahah, se svaret ovan. Inte läbbigt!!!
Patricia: tack - vad otroligt härligt sagt! Det betyder mycket för mig!

Anonym sa...

Mer allhelgona än halloween - känns helrätt.
Du är klurig och rolig. Om jag vore du skulle jag inte bry mig så mycket om en fånig kommentar. Många gillar ju det du gör! Ta fasta på det och gläd dig åt alla sålda vykort och prints. :-)

Sara sa...

Jätte, jätte, jättefin bild!
Jag har slutat blogga för tillfället, men jag tittar ändå in hos dig varje dag! :-)

malla sa...

fast båda bilderna funkar väl. allahelgona är väl till för att fira alla själar, å vissa själar kanske är lite elaka och spökar lite? fast nu jag skriver så börjar jag funderar på varför det heter Alla Helgona - alla är som gått bort är väl inte helgon... äsch, släpper det nu, tror jag!

Bildarna är fina iaf! :)