tisdag, november 20, 2007

På papret

Dagens sanning:
* Det är svårt att äta när man är täppt i näsan.
* Den där Malou på 4an måste ju vara världens sämsta programledare. Hon är bara inställd på att fråga de frågor hon har har på pappret, så här:
- Hej, välkommen hit! Hur mår du?
- Jo tack, jag är sjuk, men jag kom hit ändå.
- Jaha! Grattis till succén på teatern!
- Tack, det är roligt! Men jag ska sluta spela imorgon, jag tycker att det suger.
- Mmmm... men berätta mer om arbetet bakom pjäsen.
- Nej, jag har ingen lust. Jag ska skjuta mig själv.
- Jaha! Jag hörde att ni ska spela i Göteborg till sommaren.

och så håller hon på...

10 kommentarer:

Linda K sa...

jag är konstant täppt i näsan nu för tiden. tror det har med ungen att göra.

håller med om att hon malou är rätt fixerad vid sig själv där i soffan.

Anonym sa...

Men programledaren för Söderläge gillar vi!

Anonym sa...

hahahaha - exakt så!

yllet sa...

men det konstigaste är ju ändå att hon verkar vilja ha någon slags medkännande och varm image? men det är hon inte.

Minna sa...

LindaK: Man akns skylla allt på ungen i magen! :D
Tomas: hon är en jäkel på att planera iallafll...
Sara: ingen känsla för följdfrågor direkt...
Yllet: Inte nånstans.

Anonym sa...

HÅller med dig om Malouuuu, hon är en riktig torris till programledare.

Patricia sa...

Usch, she gives me the creeps. Speciellt när hon har gäster som sysslar med afrikanskdans eller något annat som kräver att hon rör på sig på ett onormalt sätt. Hua!

Minna sa...

Annak: torr sa bill. torr sa bull.
Patricia: oh please, spare me the details...

Anonym sa...

Vad är det tv4:as programledare egentligen? Lennars Ekdahl är en katastrof han med, avbryter konstant sina inbjudna gäster. Och skånska Nora som "alla" tycker är så snygg, kan hon inte koncentrera sig mer på gästerna än på att balansera med sina höga och vingliga MJ-skor? (Oj då, morgonens urladdning verkar det som...)

Minna sa...

Sanna: Urladdning är bra! Jag håller med om hon Nora OCH Susanne... henne kan jag inte med!