lördag, november 17, 2007

kent

Dagens kväll:
* Ikväll vankas det Kent.

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh, jag vill också!

Linda K sa...

vinka från mig! eller ännu hellre, vifta stilla med en tändare :D

Minna sa...

Agneta: Du skulle vart där!
LindaK: jag vinkade, viftade, gungade och klappade från dig!

Anonym sa...

Åh hoppas det var bra, jag ska gå ikväll och har längtat och väntat sedan i augusti.

/Lena

Jessica sa...

tyckte du det var bra? :) jag var i fredags, o var mest impad av ljussättningen haha. jag älskar kent, men tyckte bara att detta inte var den bästa konserten jag varit på...

Minna sa...

Lena: Det var hur bra som helst!
Jessica: jättebra! Och det bästa va: INGET FÖRBAND och INGA BALLADER (jo, kanske nån men de var sällsynta). Ljusshowen var grym och ljudet superbra!
Bästa Kent-konserten på läääänge enligt mig! :D