onsdag, oktober 03, 2007

Tv-spöket del II

Dagens spöknyhet:
* Som jag nämt tidigare så kanske vi har ett spöke hemma... På senare tid har spöket kaxat till sig lite och vågar både byta kanal och ändra volymen när Kemisten är med. Imorse fick jag det här mailet av Kemisten:
"Ok vi har ett spöke. När jag gick och la mig igår så la ja mina briller 1 dm in under sängen, i morse låg dom mitt under!!"
Jag tror att det är gubben vi köpte huset av som spökar. Han var 100 år och präst. Så nu kommer han och hämnas på oss för att vi inte tror på gud...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får helt enkelt sätta upp FöljKristus-lappen ovanför sängen :)
Min mamma hade ett spöke i sitt förra hus. Ett snällt.

Anonym sa...

*haha*
Vi har nog drabbats av samma spöke.. fast mitt spöke/min tv har lugnat ner sig under september, det var värst i somras :-)

Minna sa...

sara: vårt spöke verkar gilla att ha tvn på låg volym, speciellt under Scrubs... då sänker han.
Klanis: haha! :) och alla glasögon ligger där de ska?

Linda K sa...

ha ha ha tänkte just föreslå samma som sara :D

Minna sa...

LindaK: jag får ta en kopia... för orginalet måste jag lämna vidare...

Polly sa...

Det är jag. Förlåt om jag skräms.