tisdag, oktober 16, 2007

Flanera

Dagens roliga saker:
* Jag stötte ihop med min syrra och Anna St som var ute och flanerade med varsin söt bebbe på magen.
* Jag såg Petter i Skanstull. Han var typ två meter lång.

Dagens trista sak:
* Hanmnade bredvid två grovalkisar på tbanan. Som satt och planerade brott! Dock mumlade de så förskräckligt så jag hörde inte vad de sa.... och den ena hade typ sju ringar i läppen. Urk vad han var läbbig. Jag höll hårt i väskan, som en riktig liten pensionär...


12 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var ju onekligen trist!

Minna sa...

Susie q: yes indeed!

Anonym sa...

Synd att du inte hörde va de sa, det kanske va värsta kuppen som du kunde tipsa Polisen om!
Eller vid närmare eftertanke, kanske inte, av beskrivningen på personerna att döma(hur stavas det egentligen?)

Anonym sa...

p

det stavas d e t

m v h

Minna sa...

P: hade jag hört vad de sa så hade jag kanske tipsat!!! man ska göra insatser i samhället!

Anonym sa...

Ja, plötsligt när vi gick där i vår mammadvala med en sovande och en icke sovande bebbe på magen stod det en rundmagad figur på andra sidan gatan och viftade hysteriskt. Skojsigt!

Minna sa...

Inger: vinkade som om hon aldrig sett er förut! hahahah!!!

Anonym sa...

ring Hasse ARo och GW! Du har ju värsta bilden, tänk dig den på kvällstidningarna...

Anna St sa...

Ja, det var en trevlig överraskning att springa på dig! Och fasligt fina julkort bar du på dessutom.

Minna sa...

Sara: de tar dem direkt!
AnnaSt: tack tack, snart nära dig!!!

Minna sa...

Sara: de tar dem direkt!
AnnaSt: tack tack, snart nära dig!!!

Anonym sa...

Anonym: Tack för svaret, har alltid undrat! D e t känns mycket bättre nu!