söndag, augusti 19, 2007

Jag hjärta hösten


14 kommentarer:

Jag är nästan som du sa...

jag håller med. Älskar hösten!

Anonym sa...

Hear hear!

Linda K sa...

mmm nu ska det bli riktigt angenämnt att byllsa på sig lite mer kläder :)

Minna sa...

Agneta: sommaren i all ära, men hösten är hösten.
Grynet: good good.
Lindak. ja, i härliga murriga färger.

Anna St sa...

Stämmer in i kören. Allt med hösten är underbart. Kläderna, brasorna i öppna spisen, promenaderna, regnet, att Vilhelm blir lite större...

Kottemor sa...

Det som är trist med hösten är att det bara inte är en själv man skall bylsa på kläder.
Man får planera morgonen och ställa klockan tidigare för att hinna få på övriga familjemedlemmar mer kläder också.

Tur man ej har 7 barn, då hade jag fått gå upp typ kl4.

Men det ÄR härligt att legalt få sitta i soffan o dricka te och mysa i mörkret med levande ljus hela kvällarna utan tanke på att det fortfarande är ljust ute så man borde rensa ogräs.

Kram!

Minna sa...

AnnaSt: ja, och den klara härliga morgonluften, man får köpa handskar (som man sen tappar bort). Hoppas det blir en fin höst!
Kottemor: Hahhaha, det är sant! det här är min sista höst då jag bara behöver klä på en person. Kram!

Anonym sa...

Det är bra att nån är förälskad i hösten för annars hade den nog känt sig utanför. Själv är jag mer en vår människa än höst.

Minna sa...

Cicci: ja, den är lite allmänt mobbad. men fler och fler verkar erkänna att de har känslor för den ändå...

qi sa...

Håller med dig! För varje morgon känns luften klarare och friskare. Äntligen! :-)

Sara sa...

Hösten är härlig. Synd bara att det kommer en evighetsvinter efter. Hua.

Minna sa...

Qi: aj, visst gör den.
sara: ja, den kan jag hoppa över, snö och kyla är det värsta jag vet.

Anonym sa...

Ah, ja luften!!! Jag längtar efter stickade strumpbyxor!

Minna sa...

Ida: jag med! och fina stövlar.