torsdag, juli 19, 2007

Tillbringaren från hell

Dagens samtalsämne:
* Typ år 2002 köpte jag en tillbringare som redan från start visade sig vara helt värdelös. Det går inte att hälla ur den, det rinner över och det rinner under och det rinner överallt. Idag, ca fem år senare tog jag mitt förnuft till fånga och köpte en ny. En vanlig i plats med lock på, 39 kr på ICA. Och hela eftermiddagen har jag och Kemisten druckit vatten, skålat och sagt: "Vilken fantastisk kanna, inte en droppe kommer fel!"

Dagens vadhändenu?
* Helt plötsligt hör jag Kemisten skråla: "I love you Cara cara mia" från tvättstugan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, vad gör han i tvättstugan??? Min karl vet inte var tvättmaskinen är ;o)

Minna sa...

Tina: jag har tränat honom som en liten cirkusapa! ;)

Anonym sa...

HAHA! Det måste jag också prova. Går det att lära dem fler konster???

Minna sa...

Tina: allt är möjligt om man lockar med en mogen banan... och en öl och en jordnöt kanske... ;D

Anonym sa...

Han är lycklig såklart! Då blir det lite cara mia bland sextiogradarna.

Minna sa...

Polly: jaha, är det det det betyder!!!

hur går det med tre det i rad???