lördag, juli 28, 2007

Spontanbesök

Gårdagens roliga sak:
* Häromkvällen tyckte Hedgehoggen att jag skulle titta över och få mig lite mat... men Västerås kan ibland kännas lite väl långt bort för ett spontanbesök!

Men igårkväll när jag satt ensam hemma och fnulade och kommenterade lite på Karin blogg så befann hon sig just i närheten hemma hos en kompis! Så hon föreslog att jag skulle komma förbi få mig lite choklad! Så jag tog vår gamla knarkarbil och rattade ner till Stureby och fick mig några timmar av goda skratt och lika många chokladbitar! Jag blev dock utbuad när jag trodde att Heath Ledger var Orlando Bloom...

Ze haya mamash fun!

4 kommentarer:

Karin sa...

Ja, lite skrämmande det där med Heath, men vi har nog kommit över det! Nu har vi kommit hem efter en hård dags shopping och kastat oss över den där svåröppnande vin-boxen - härligt att vara gräsänkor!

Anonym sa...

men - en dag lovar jag att du ska komma hit :)

Anonym sa...

Va kul NI verkar ha då.

Minna sa...

Karin: Jag är Heath-immun!!!
Sara: Lovar!
Tommy: jajjamensan!