tisdag, juli 03, 2007

Jo-men-vad-smart

Moget...

13 kommentarer:

Linda K sa...

dilba, lever hon?

Minna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Minna sa...

...inte länge till...

Jonna sa...

Riktigt intelligent ju... Har hon lyckats missa alla andra som gjort liknande saker och blivit portade från olika länder? Speciellt idiotiskt var det ju nu när det var ett attentat mot en flygplats för bara några dagar sedan. Men hon kan ju alltid säga "I'm sorry" :)

Minna sa...

Jonny: Hahhaha, *i'm sooorry, this illusion, has cause me a lot of mediaplats...*

Karin sa...

Hmmm, är det möjligtvis så att Dilba ska ge ut en ny skiva snart? Eller är hon bara fullständigt dum i huvudet?

Jonna sa...

Hahaha, "a lot of mediaplats" passar ju så bra, det ska jag alltid sjunga när jag hör låten i fortsättningen :)

Anonym sa...

Kul, jag som tycker att flygbolagets fråga var mer idiotiskt än svaret, eller är det så att flygplanssprängare ingår i ngn hemlig sekt,där dom svurit att aldrig ljuga om dom får frågan: Ska du spränga planet?

Minna sa...

Karin: för allas skull hoppas jag alternativ två... du kan ju köra den på Ben Gurion... good luck madam...
Jonna: :D

Minna sa...

Kemis: äh kom igen, var emot Dilba nu då...

Anonym sa...

Dilba. Pokerräven. Jag tror hon bluffar.

Anonym sa...

Vad gör man inte för lite utrymme i kvällstidningarna? Alla kan ju inte hångla upp Runar.

Minna sa...

Tommy: hon är för korkad för att bluffa...
PollY: hahah! :O