tisdag, juli 17, 2007

Idag

Dagens saker:
* Det finns inget att blogga om på semestern. Ingen är intresserad av vad jag har gjort idag, dock får ni några ointressanta exempel:
- Klippt av möggliga blad på grukan i växthuset.
- Sovit på eftermiddagen.
- Plockat hallon.
- Ätit omogna bigaråer.
- Glömt kolla posten.
- Sett ett halvt Simpsons avsnitt.
- Planterat om den stora citronen (krukväxt)
- Pratat telefon med H och pappa F.
- Smsat med A.
- Mailat med L.
- Flyttat skrivbord och dator från källare till kök. (Fast det var Kemisten som gjorde.)
- Nu ska jag kolla på den där dokumentären om att djuren i djungeln äter fikon.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tittar in här varje dag, men jag är så dålig på att kommentera. Så nu vet du att du iaf har en besökare varje dag även på semestern. Bra va! (eller lite läskigt kanske å veta att man syns fast man inte tror det...hm...)

Minna sa...

Cissi: Skönt att höra att nån mer än jag är vaken i semester-Sverige!!! kul att du säger hej!

Anonym sa...

Vardagsdramatik, "den stora citronen" skulle kunna vara kodnamn för vad som helst.

Minna sa...

Polly: hehehhehe, kom inte här och avslöja mina dramatiska hemlisar...

Karin sa...

Wow, skrämmande lika, jag klippte också av mögliga blad på mina blommor och sov på eftermiddagen! Spännande sommar...

Minna sa...

karin: Ja, när man har det så spännande är man ju tvungen att ta sig en lur för att hinna stressa av lite...