måndag, juli 30, 2007

Fråga

INLÄGG NR: 1000!!!

Dagens roliga sak:
* Idag skrattade jag och Kemisten så mycket att vi höll på att trilla av trappan där vi satt. Vi skulle hälsa på syrran och satt i deras trappuppgång och väntade på att de skulle komma tillbaka från prommenaden.
Jag: - Vill du hålla i Rickard idag? Du "fick" ju inte det sist. [han fick absolut men det blev inte så eftersom mormorn höll honom i ett krampaktigt grepp]
Kemisten: - Ja, jag vill hålla!
- Men jag kan fråga min syrra om du får hålla. Men åh vad kissnödi' jag är.
- Men va fan... jag kan fråga själv. Vill du att jag ska säga: Minna skulle behöva låna toaletten, får hon det!
Sen skrattade vi så att vi kiknade åt att han skulle fråga det åt mig.

Jag vet att det inte riktigt gör sig när man återberättar det men det var kul när man var där... och jag var ju det!

10 kommentarer:

Linda K sa...

:D

Minna sa...

lINDAk: ;o

Anonym sa...

Härligt att skratta så... men hur gick det när du var så kissnödig?? Det är ju hur jobbigt som helst att skratta då!!!

Minna sa...

Fru Hjelm: jag knep och bet ihop....

Anonym sa...

Ah! Har din syrra varit ihop med AmO? För isf har jag ju träffat henne flera gånger, och snackat med henne på nätet. Fast hon hade helt annorlunda frisyr och stil om det var hon, så jag är inte säker npå att det är samma brud...

Anonym sa...

Jag kan också få sådana där tokskratt som man inte kan häva och speciellt när man inte skall skratta.

Men satan vad härligt det är efteråt och alla som man berättar det för stor som fågelholkar..

Karin sa...

Dagens knipövningar grejade!

Anonym sa...

Hej Paula! ;-)

Same, same. Frisyrer och stilar ändras, jag är samma.

Minna sa...

Paula: Tydligen, se hennes vsar nedan!!!
Bagis: jag har fått det i kyrkan. Åt en tioåring som spelade fiol. Det var VIDRIGT... jag skämdes så mycket men jag kunde inte sluta och det exploderade ur mina öron... fy fan...
Karin: ett riktigt nöjesknip blev det!
Inger: !!

Anonym sa...

Åh, Internetvärlden är så liten! Roligt (för det mesta)! Hej Inger! *vinkar*