onsdag, juli 25, 2007

180 kr spenderade


12 kommentarer:

Linda K sa...

melon ska jag äta nu! dregglandes.

Minna sa...

LindaK. jag med! och sen måste man torka sig om hakan.

Jonna sa...

Allting låter mumsmums utom medicinen... Har du ont?

Anonym sa...

Släpärtor!! Går det att köpa? Figge körde runt halva Rytterne igår utan att hitta några... Inga kantareller heller. Blåbär plockade vi dock tre liter på ett par timmar häromdagen.

Och dina rödbetor ser ut som rädisor. ;-)

Minna sa...

Jonna: ja, lite ont tyvärr! men med Citadon går det över...
Inger: ja! på torg. de jag köpte var inga höjdae men det var ett undantag. och så odlar jag egna också... rödbetorna smakade iallfall rödbetor...

Anonym sa...

Finn fem fel, eller snarare ett; citadon??! Hoppas att det hjälper och att smärtan går över!

Rebecca sa...

Haha.. tänkte efter varje ting, gud vad gott, mm... vad sugen jag blev.. sen kom citadonet in och jag tänket, hmm är det en lek, vad hör inte hemma här.. :)

Minna sa...

Alis: hahah, ja, man kan ju inte bara ha det gott! ja, smärtan går över man man blir lite groggy...
Rebecca: haha, va? är du inte sugen på lite citadon???

Karin sa...

Åh, Citodon är skoj, det har jag provat en gång och sen gått till jobbet. Min chef tyckte att jag kunde ta tillfället i akt och städa mitt skrivbord för något annat kunde jag absolut inte göra så borta som jag var!

Minna sa...

Karin: Hahahah!!! Ja man blir rätt väck... jag somnar på en gång... tur att jag har semester...

Jonna sa...

Ja, jag åt Citodon mot ryggskott och försökte jobba, mina kollegor undrade varför jag var så flummig :) Men det hjälper ju verkligen, krya på dig!

Minna sa...

Jonna: ja... att det är så starkt förvånade mig. Jäklar man går rakt in i väggen... men smärtan försvinner i ett nafs...