tisdag, juni 19, 2007

Minnert is the shit

Metro-bloggen är inget mot Minnert-bloggen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kunde inte ha sagt det bättre själv ju!!!

Minna sa...

Sara: Tack miss Kurbit!

Pär sa...

Nä, fan, go Minnert-blog!

Metro vill ha fler besökare som ser annonser, det är jag med på. Men paragrafen som säger att dom äger rätten till det som skrivs i bloggen och kan använda det hur som helst i alla deras tidningar runt om i världen, det blir lite för mycket.

Appropå tjäna pengar på sin blogg. Det är ju inget som är aktuellt för mig med ungefär 50 läsare men nörd som jag är så så jag signade upp för Google AdSense och slängde in en liten micro-ruta på min blogg. Ganska roligt, hittils har mina annonser genererat fantastiska $0.51! Snart kan jag sluta jobba och helt satsa på att blogga! De annonser som visas känns helt slumpmässiga (som det jag skriver om?). Du har ju mycket folk, kanske något för dig?

Anonym sa...

oh yes!
Så rätt, Minnert-bloggen lyser upp min vardag även när solen inte skiner.

Tack för det!

Anonym sa...

I agree =)

Anonym sa...

Nu verkar dessutom Metrobloggen ha kraschat medan Minnertbloggen lever och frodas. Hurra! :-)

Minna sa...

Utomjording: Ja, hur kul är det när ens texter helt plötsligt hör till Metro. Nej, jag vill inte tjäna några pengar på det här, då blir det prestationsbaserat och det pallar jag inte.
Anonym: åh! Tack! :)
M: Tack till dig med!!!!
Tmw: Förvånar mig inte! Men blogger stays strong!