lördag, maj 26, 2007

Pengar

Nattens dröm:
* I natt drömde jag att jag och Kemisten gick i skogen. Det var grått och regnigt. Och plötsligt såg vi att det låg sedlar överallt. Som om nån hade sprängt en värdetransport i luften. Och vi plockade och plockade, 500-lappar, 100-lappar och 20-lappar. Våra jeansfickor blev helt proppfulla.


Sen kom det en dagisklass där Christina Schollin var fröken. Hon sa att vi inte fick ta pengarna men då sa jag (ljög desperat) att enligt lagen får man ta pengar som man hittar i skogen.

8 kommentarer:

Cecilia sa...

Vilken bra lag, nu ska jag bara ut i skogen och leta efter pengar :)

Minna sa...

Jag kommer och sällskapar!!!

Anonym sa...

Du med alla dina galna drömmar borde ju vara varenda hjärnskrynklares våta dröm! :D

Minna sa...

Polly: ja, och de som jag skriver här är ju de som är "normala". Drömmar är kul, men jag tycker inte att man ska tolka dem!

Linda K sa...

HA HA HA!! sköna drömamr du drömmer :D

Minna sa...

LindaK: :D

Anonym sa...

Jag älskar dina drömmar. Berätta mer!

(egentligen är jag drömtydare och genom dina drömmar får jag reda på alla bankuppgifter och länsar ditt konto)

Minna sa...

Hanna: hahah,ok!