måndag, maj 28, 2007

Nederbörd

Dagens roliga saker:
* Kompis C var ju i New York för nån vecka sen. Idag frågade hon om hon sagt att hon såg en kändis. Nope, vem, frågade jag och fick detta som svar:
"Jag såg.... EN kändis... på söndagen... efter att ha spanat i fem dagar... och då får jag se... Linda Isaksson... !!! VA FAN!!! Så jävla B! Jag hade god lust att be henne dra hem. This town isn't big enough for the both of us. Linda Isaksson. My god!"
* På väg hem på tbanan hörde jag två tjejer som gick i åttan prata:
- Och sen nästa vecka är det bal.
- Alla kommer att vara så fina. Fan. Jag känner mig inte fin i klänning och klackskor.
- Inte jag heller. Jag tänker ha mjukiskläder.
* Samma tjejer fortsatte att prata:
- Jag har haft ont i huvudet i en veka.
- Vaddårå?
- Ah men asså, det är den här nederbörden som gör det!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hehe va roligt!
nederbörden..

o linda isaksson.. hon skulle bett na åka.. de e ju som osant.. =)

Anonym sa...

hahahahaha - vilket antiklimax, LInda Isaksson av alla.

Minna sa...

Heléne: Ja, "nederbörden", hahah.
sara: precis av alla...

Anonym sa...

Englands blötaste fågel-Nederbörd (fniss)

Minna sa...

Kemis: jag tänker på Hipp hipp, hon som inte pallar emd övergångarna i nyhetsstudion...

Linda K sa...

ha ha ha! tyyyypiskt! med linda alltså. om jag var utomlands skulle jag vilja möta mads. utan att kräkas helst.

Minna sa...

LindaK: man föredrar ju verkligen att inte kräkas. jag skulle vilja möta Jordan i NKOTB - hahahahah.