onsdag, april 04, 2007

Arbetsplats

Dagens roliga saker:
* Äta grillat.
* Jag fick se Annas arbetsplats (hej hej). Jag gillar att se var folk jobbar. Kemistens kompis lobbar för att man ska få en ledig dag om året så att man kan åka runt till sina kompisars arbetsplatser och se hur det ser ut. (jag har fotat min arbetsplats och mmsat till mina kompisar, jag bryr mig inte om de inte vill veta, nu vet de hur det ser ut hos mig iallafall)

Dagens trista saker:
* Elektriskt hår.
* Torra händer.
* Missa t-banan med en sekund. Oh män, fyra minuter till nästa...
* Det kliar i höger mungipa. Men det känns inte som ett munsår. (mungipa... får mig osökt att tänka på Pans labyrint...)

2 kommentarer:

Anna St sa...

Kanske inte vore så dum idé. Kemistens kompis får skicka in sitt förslag till Reinfeldt.
Det var verkligen i sista stund som du fick se min rackiga arbetsplats. Bara en timme kvar, och sedan är jag "ledig" i ett år.
Hurra!

Minna sa...

AnnaSt: Heheh, så rackig var den inte. HURRA!!!!!