lördag, mars 17, 2007

Håret

Dagens bör innan jag dör:
* Färga håret. Det börjar bli så här.

7 kommentarer:

Kottemor sa...

Jomen leverpastej är bättre än hudfärgat som mitt blonda blir när det växer ut och ser ut som peruken håller på o trilla av...

Linda K sa...

du liknar det vid leverpastej - nu kan jag bara tänka leverpastej i ditt hår. och kanske lite i skägget.

Minna sa...

Kottemor: hahah, "hudfärgat" hahaha.
LindaK: Nej, snälla tänk på nåt annat. Jag avskyr leverpastej. Om jag så var tvungen att välja mellan att slicka på ett lik eller äta leverpastej skulle jag välja det första.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Don´t mention it. Det har varit på min lista i veckor nu. gah

Minna sa...

Linda: Det är terriböl. terriböl it is. :C

Linda K sa...

shit du skulle slicka på ett lik. vet du, där väljer jag leverpastej :P

Minna sa...

LindaK: sagt är sagt. Nu måste jag slicka på ett lik... :S
Oh no...