måndag, mars 12, 2007

Gadd

Dagens roliga saker:
* Det är så underbart roligt när man ser bräts smyga in på solarium. De liksom nästan kikar sig lite över axeln så att ingen ska se dem... och vips, så slinker de in.
* Många på mitt jobb tränar mycket. Idag kom det ett stort killgäng gåendes över innergården, iklädda shorts och t-shirts (och innebandyklubbor). Ja, nu är det vår i luften.
* Jag hetsköpte skor. Jag och köpa-skor är ingen bra kombi. Men idag small det till minsann.

Dagens trista saker:
* Jag kan inte med Eric Gadds röst. Idag när jag var inne i en butik var jag tvungen att gå ut, eftersom hans skiva spelades.
* Vem är det som har förespråkat gråa mjukisbrallor till kidsen? Det är ju knappast Ebba.


10 kommentarer:

Linda K sa...

vad bidde det för pjuck då? ibland är hetsköp det enda rätta! :D

Minna sa...

LindaK: Ett par Björn Borg, med slejf (va, heter det så?) och kilklack. svarta. måste prova lite bara... kanske gör jag som du gör ibland...

Anonym sa...

Apropå grå mjukisbrallor, kolla in hos Vad är grejen?

Minna sa...

Maria: haha! Ja, man kan verkligen undra alltså!

Anonym sa...

Jag kan inte heller med Eric Gadds röst, jag får rysningar i hela kroppen!

Minna sa...

nina: Förr i världen så gillade jag honom, men de senaste åren har han bara blivit jobbig att lyssna på. Nope thanks.

Sara sa...

Jag hetsköper väskor. Senaste hetsköpet i förrgår. En illgrön.

Minna sa...

Sara: jag köpen en fin väska härom veckan. Den markerar slutet på mina väskhetsköp. :D

Frida sa...

uuh jag håller med, mjukisbrallor på fjortisarna stör mig lite...

Minna sa...

Frida: ja, för att det är så fult! Haha!