lördag, mars 10, 2007

Full like a kastrull

Henrik Schyffert for president.

7 kommentarer:

Anonym sa...

For president was ordet!

Anonym sa...

För er som gillar bilderna här på bloggen...ni ska se dom i A3format! Man kanske inte tror att det är så stor skillnad...men då ska man komma ihåg att inte tro, utan ta reda på fakta!
//caroline- vetaren!

Minna sa...

ÅsaS. ja. jag kan se de där klippen hur många gånger som helst. Hit med hojtaroljan.
Caroline: Nöjd alltså?

Anonym sa...

Jaa, vi är jättenöjda! Dom är som kexchoklad för ögonen!

Minna sa...

Caroline: jaaaa! Jippey!

Var dags glimtarn sa...

I LOVE Schyffert ja nog lika mkt som dina bilder *S* Det svengelska är jag så superroad av, nog för jag själv är svengelska...Minns hur grannen skrattade när jag frågade om vi skulle runna runt stolpen eller går runt den ( i en tävling)...

Minna sa...

Vardags: hahah, runna runt!
Jag träffade honom en gång på en liten privatfest. han var extremt sympatisk måste jag säga. och lång. Och så sa han att jag hade skitsnygga gympadojjor! Wow va?