fredag, februari 02, 2007

Hårfärg

Dagens roliga sak:
* Körde in på ICA Beas parkering (ligger i Svedmyra för alla oinvigda). Ingen plats och långa köer. Men Kemisten var snabb som en vessla och lyckades få tag på värsta bästa platsen. Först var jag lite rädd för att gå ur bilen, iom att vi trängde oss lite. Men det var lugnt, ingen skällde ut oss.


Dagens trista sak:
* Men suck. Hela kvällen har jag planerat att färga håret. Så kom jag äntligen till skott... och då har jag ingen hårfärg (jag brukar bunkra upp när vi är på EKO i Länna!!!). Men suck.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Funkar inte MS Paint?

Anonym sa...

Verkligen suck!

Minna sa...

Tommy: Hahah, provade aldrig och nu är det försent.
Hanna: :I

Karin sa...

Gissa var jag hängde i fredags? På Dublin Pub i Rehovot! Fanns den där på din tid också?

Anonym sa...

Jag smygläser här, har gjort det en längre tid.. första gången som jag lämnar spår. Lite roligt att läsa att vi bor i samma trakter... nästan. Bor nämligen inte så långt ifrån ICA Bea och sen brukar jag och sambon också bunkra upp olika ting på EKO, som tandkräm.

Minna sa...

Karin: nej, inte vad jag minns. men mina kompisar öppnade upp ett ställe som hette The Ma! Det låg på huvudgatan och låg liksom "en trappa upp" i ett hus, med balkong.
Jenny: halloj! Kul att du tittar in. ICA Bea är bra och EKO kan man fynda sånt där tråk-tjafs på! Vi bor i ett underbart område tycker jag!