fredag, februari 02, 2007

Göra

Att göra på min lediga dag:



10 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Vilka underbara housewife-illustrationer! De gjorde mig glad mitt i all grå segig vardag!

Minna sa...

Weronica: haha, bra att de piggar upp. För att försträkta housewifekänslan extra mycket lyssnar jag på "The best of Dolly Parton" Det är ju inte varje dag får vara housewife.

Anonym sa...

Coolt. Men sedan är det gjort så måndagens ledihet kan gå i lyxhustruns tecken då eller?
Trevlig helg på dig!

Minna sa...

Annica B: jag är stolt över att ha sån smart läsare som du! Måndag är lyxdagen! Tack det samma!

Linda K sa...

ha ha ha du gillar verkligen att baka! eller diskar du? :D

Minna sa...

Linda K: ja... det är lite osäkert vad jag gör... Men mellan dig och mig, jag bakar ciabattabröd. (jag tycker det ser ut som om jag barkar pizza)

Lilla Blå sa...

Hehe.. Jag tycker det ser ut som om du spelar bongotrumma.. Och det är ju också rätt så kul.. ;)

Minna sa...

Lilla Blå: ja, riva av lite bongotrumma skulle inte vart fy skam... hahaha.

Polly sa...

trodde också det var trumma på schemat. med en dansande Kemist till, kanske (som inte ville vara med på bild)? :)

Minna sa...

Polly: kemisten var tvungen att jobba i fredags så jag bongade runta lldeles själv...