måndag, februari 26, 2007

Ägg

Dagens roliga saker:
* Kompis JK har varit på floating, hon beskriver:
- Jag blev helt lycklig... av att ligga instängd i ett ägg och fnissa.
* JK pratar:
- Affären ligger där på Adolf Palmes gata...

Dagens trista saker:
* Jag är sur på en butik. Hittade ett par jättefina stövlar där i december. För dyra. Kollade in mellandagsrean, inte rea. Väntade lite till. och det blev rea även på stövlarna... men då har de höjt orginalpriset med 500 spänn, sen satt ner dem till hälften. Så stinky. Tyvärr suktar jag fortfarande efter stövlarna men hur sugen är man att handla där och uppmuntra deras usla beteende.
* Jag har knäckt till nåt i höften så jag haltar som värsta nörden.

14 kommentarer:

Linda K sa...

meh! så får dom väl inte göra! jag skulle gå fram och fråga rakt ut varför dom har höjt priset på stövlarna. hårt mot hårt!

Minna sa...

Ja, jag kanske måste göra det... hm... då kommer jag få svettningar på rumpan.

Anonym sa...

Vilka idioter! Ja, jag skulle också fråga. På ett inte otrevligt sätt. Det finns säkert regler för sånt.

Minna sa...

Ja, vilka idioter! Usch.

Anonym sa...

Ring Sverker för bövelen!!!

Hoppas höften blir bra, så du slipper ha ont så länge :)

Minna sa...

Sara: Jag kanske borde hyra in Polly!!! Jag har ont i dag igen, det behövs knakas till...

Anonym sa...

Floating är underbart. Men man får inte ha FÄRGAT eller TONAT hår, för då försvinner färgen. Blekt går bra. Så var det i alla fall för ett par år sedan när jag flöt senast. Fick förresten en gång av Minna i present.

Lilla Mor

Anonym sa...

Sådär får man alltså inte göra!!! Gå in och ifrågasätt!!!

BUSS PÅ BARA!

Är det 50% som gäller så är det 50% av originalpriset - inte ett höjt påhittat pris!!!!

Fan att jag inte bor hos dej jag hade gått med och sagt ett och annat till personalen!!!
*morrar ilsket*

sparris sa...

Började garva okontrollerat åt A. Palme-grejen, tack! Det behövde jag. :)

Minna sa...

Morsan: Blev sugen på att prova... man kanske kan ha badmössa... hahah.
Anna: Jag morrar med, jag ska nog gå dit...
Sparris: hahah, och så fortsatte hon "eum... eller, ja, du vet vad jag menar"...
Hahhaha! Gott med ett bra garv!

Anonym sa...

Klart du ska gå dit. Säg att du funderar på att anmäla dem, för det strider mot marknadsföringslagen!

Minna sa...

Paula: Usch, jag blir bara surare och surare på butiken. :(

Anonym sa...

SVERKA för bövelen. Det är faktiskt inte tillåtet att ha ett fingerat högre pris för att det skall se ut som en fet rabatt. Hota med farbror Sverker. Eller hota med självaste Polly för bövelen!

Minna sa...

AnnicaB: Jag behöver nog locka in Polly i det här!!!!