lördag, januari 27, 2007

Sydafrika

Dagens roliga saker:
* Skickade ett sms till kompis J och föreslog en fika. Fick svar: "Är i Sydafrika, åkte i onsdags!". Jaha, nån annan sugen på fika???
* Den söta tjejen på HM som tjoade: "Jajjamen, sånna här behöver man nu!", när jag langade upp ett berg yllestrumpbyxor på disken.


Dagens trista saker:
* Att köpa färdiga passpartouter (??) är asdyrt. Att köpa ofärdiga och karva ut dem själv är assvårt. Jag valde det dyrare alternativet, det blir nog billigare i längden trots allt. Och Kemisten kan låta tålamodskostymen hänga kvar i garderoben...
* Städa upp i källaren. Host host av damm damm.
* Avstängda bankomater.
* Kemisten spelade fotboll i natt och drog till en redig spark rakt på mitt blåmärke på smalbenet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser din blogg varje dag & måste bara säga:
Du e ju helt Underbar!
Kul för oss att du fått bredband, nu får vi ännu mer vardagshumor att njuta av......

Minna sa...

Erika: Åh-hå! Tack tack, bugar och bockar! Och JA - nu kan jag blogga ännu mer, det är så mycket smidigare! Trevlig kväll!!!!