lördag, december 16, 2006

Hjärtan

Vad gör ni när ni pratar telefon? Jag ritar hjärtan...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag med! Just hjärtan är mitt telefonkluddsmotiv nummer ett. Skulle dock aldrig få dem lika fina i Paint som du får :-)

Anonym sa...

Hjärtan!? Va löjligt. Jag ritar motorsågar, döskallar och andra tuffa grejer.

Men det va fina hjärtan :)

Minna sa...

Karolina: bra, då är vi två!! De är ju så följsamma att rita på nåt sätt!
Tommy: Dödskallar och pistoler ritar jag på jobbet då jag måste visa mig på styva linan...

Linda K sa...

jag gestikulerar ofta och gör ansiktsuttryck, som om den jag pratar med kunde se mig. Och så ritar jag ramar runt saker om jag har en penna.

Minna sa...

Linda: ramar runt saker... den var ny! det har jag aldrig gjort!

Anonym sa...

Jag med! Möjligtvis får några små blommor komma med också...

Minna sa...

Tusset: ja, blommor i snirkliga girlanger målar och också.

Anonym sa...

Upptäckte just din blogg, vilka härliga bilder du gör! När jag själv pratar i telefon sitter jag och tvinnar håret mellan fingrarna, det har blivit till en grej som jag gör (nästan) omedvetet.