fredag, november 24, 2006

Osthyveln

Flygresans roliga sak:
* Somnade som ens stock och helt plotsligt var jag i Thailnad.

Flygresans trista sak:
* Tjurgubben i en av biljettkontrollerna pa Arlanda som sa till oss att vi var sena (final call) och tvingade oss SPRINGA till gaten.Och nar vi kom fram sa fick vi sta i ko i en kvart och sen lyfte planet efter en timma. Jag hade kunnat springa tillbaka och sparka honom pa smalbenet!

Dagens roliga sak:
* Fick fotmassage och fotscrubb pa Raileybeach. Nar massoren skulle fila Kemistens fotter skrattade hon och tog fram osthyveln. Urk for fotbollsfotter...

Dagens trista sak:
* Eh.... eum... nej.

Ps. Bilden ville inte fastna i det har inlagget sa den fick ett eget inlagg...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni har det bra på Railey! Ta och klättra, det är som ganska bra klippor där. Jag var där och klättrade i två månader för några år sedan. Bra liv!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Helt overkligt att läsa samma gamla Minna men som skriver om helt andra saker. Fotmassage på Railey beach och sånt. Och jag tycker också att ni ska klättra en massa! Ha det underbart!

Linda K sa...

åhå njut! här hemma regnar det :P

Tommy sa...

Ah... ni är där fortfarande. Gissa om jag blev impad först när jag trodde ni gjort en dagstur till Thainlad. :)

hampa sa...

Skön "dagens trista sak". I like a lot..

Kottemor sa...

Aaah så härligt!!!
SOM man längtar dit när man läser!;)
Kottarna här tjatar var dag om Thailand nu när det är sånt skitväder...

Hoppas ni har det underbart!!

Minna sa...

Alla: Det ar underbart! 32 grader i vattnet kan kannas overkurs men det svalkar...