söndag, november 26, 2006

Badbralla

Dagens roliga saker:
* Kemisten sprackte hela badbrallorna nar han skulle kliva in i en longtailbat. Sen fick han ga med en bastmatta bakom rumpan for att ingen skulle fa se hans bleka skinkor.
* Igar at vi middag. Sen strosade vi. Sen satte vi oss i en bar. Sen strosade vi. Sen at vi en middag till for vi hittade ett sant coolt stalle. Det ar semester.

Dagens trista saker:
* Eeee, lat mig tanka. Nej. Inte idag heller. Jo... de offentliga toaletterna ar inte najsiga. Men de ar de ju inte hemma heller...

Min hjarna har gatt ner pa vilostatus sa jag kommer inte pa sa mycket att blogga om...

UPDATE:
* Kemistens hjarna ar pa brutalt vilolage... Han har glomt bort alla sina bankomatkoder och har nu fatt sparrade bankomatkort...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhhh! är ni i Thailand! Här skiner solen i dag ialla fall!

Anonym sa...

Vill också vara där...
Njut!

Anonym sa...

hahaha, verkligen brutalt viloläge. Vad najs att ni har det bra, men det är ju det enda man kan när man är på semester.Kram.

Minna sa...

Mamma C: Jaaa, vi ar har. Skont med sol iallafall.
Sara: Jag njuter.
Ida: Ikvall ska jag pa en second fitting for mina uppsydda klader. och sol och bad, oh ja, det ar underbart pa semester. Kram.

Anonym sa...

Älskar din blogg! :-D

Minna sa...

Nilla: :D Jag ska gora mitt basta for att du ska fortsatta att alska den!!!