fredag, september 29, 2006

Popcorn

Dagens roliga sak:
* Försökte få med Kollega A ut på skorunda efter jobbet. Fick som svar:
- Kan inte, ska kolla på tv.
- Eh, klockan 16.30? Vad ska du se som är så viktigt?
- Nej alltså, jag ska kolla på en tv, i Kungens kurva.
(BTW: Ni vet väl att kurva betyder hora på diverse slaviska språk... hahhaha)

Dagens trista sak:
* Laga mat. Så det blev en ostmacka till middag. Och vatten. Behöver jag nämna att Kemisten var ute på äventyr...
* Fredag är en fri dag. Fri från fy fan fasoner. För alla förutom fröken Minna, hon finna ett fy fan, för brända saker:

4 kommentarer:

Anonym sa...

tjena!
Jag surfade runt så hittade jag din blogg. Jag undrar hur du fick till den "previous post" ikonen på höger spalt, jag får det inte att fungera, har du lust att tala om hur du gjorde det?

hälsningar,
Linda

lindac87.blogspot.com

Lindas trädgårdsblogg sa...

Suck jag har kollat skor i två dar nu. Så slösigt med tiden!

Minna sa...

Linda: Ingen aning... de är bara där.
Linda: Jag hittade INTE vad jag letade efter... men väl annat.

Anonym sa...

Det är alltså inte bara jag som slarvar med maten när jag ensam hemma på kvällen...