torsdag, augusti 03, 2006

Megamage

Dagens roliga sak:
* Skulle möta upp gravida kompis J. Jag såg henne på håll men fattade inte att det var hon förräns vi stod öga mot öga. Hon hade ju megamage!


Dagens trista sak:
* Elbolag. Det finns tydligen nåt som heter GOD EL där överskottet går till Stockholms stadsmission mfl. Men varför ska det bli ett överskott? Kan jag inte bara få betala för det jag ska ha?

Dagens frågor:
* Varför ska det här bli en trend? Gråa, sletna sketna testar.
* Varför gör hon sådär med ögonen? När man tittar nära ser det ut som om hon vänder upp ögonvitorna på nåt sätt...

5 kommentarer:

Cecilia N sa...

Wow... min son är trendig...
Men det var inte med flit. Han bara samlade ihop hästsvansen och klippte mellan huvudet och handen.

Minna sa...

Cecilia N: klassiker!!!

sparris sa...

Teori 1: Rosing är släkt med Storm i X-Men och har alltså en fullgod anledning att joina Unika Partiet...


Teori 2: Hon har sjukt dålig smak i kontaktlinser

Teori 3: AB:s fotograf är en vikarie

Minna sa...

Sparris: Den enda vi inte skylla på är nog ABs fotograf. Jag tycker att hon ska stå för det själv...

hellen sa...

Det måste vara mejken som ger den läbbiga blicken. Iiih.