måndag, augusti 28, 2006

Livskunskap

Dagens roliga saker:
* Såg en otroligt stilig indisk man på tbanan. Han hade vacker gyllenbrun hy, mörkt rosa skjorta och gråa smala finbyxor.
* Hörde två gymnasietjejer prata om vad de skulle ta för kurser (?) på gymnasiet i år. Den ena berättade vad hon inte skulle läsa:
- Jag har inte livskunskap i år!
* Lycka är att få ett mail med innehållet:
"Vi måste ses, jag har massor att berätta!"
* Kemisten till mig när jag kom hem från jobbet:
"Jag har spindelkollat tvättstugan och badrummet åt dig. Och skakat ur din ryggsäck."

4 kommentarer:

JULIEK sa...

ha ha, tyckte om det med spindelkollen : )

hampa sa...

Vilken gentleman!

Minna sa...

Sara: På jobbet sa de att de där innomhusspindlarna alltid bor i par. så finns det en finns det två.

Julie och Hampa: ja, vilken gentleman.

Minna sa...

Sara: jag vet inte. men jag har inte sett röken av dem sen vi tog dem båda. buhuuu, det är så äckligt! Lycka till med jakten.