torsdag, augusti 31, 2006

Humorbefriad

Dagens trista sak:
* O-roliga människor. Stod och pratade ganska länge med en tjej på jobbet. Vi har pratat lite när vi tränat och nu stötte vi ihop i korridoren. Vi pratade lite om träning/träningsvärk och jag visade skämtsamt hur ont i benen jag hade förra veckan, men efter ett tag kände jag ett visst obehag. När jag gick därifrån kom jag på varför - under hela samtalet så log hon inte en enda gång, än mindre skrattade. Antingen är hon helt humorbefriad eller så är jag inte lika rolig som jag tror...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Fast du ser nästan lite kissnödig ut på bilden? ;)

Linda K sa...

jag tror hon var humorbefriad, du ser väldigt rolig ut på bilden :D

Minna sa...

Salt: Hehhe, jag kissade nästan på mig av uttråkning.
Linda K: Jag går på din linje.

Minna sa...

Ps: Humorbefriad är ett konstigt ord. Befriad är ju nåt positivt... och att vara befirad från humor - nä... det går inte ihop.

Anonym sa...

Don´t you worry! Du är en av de roligaste personer jag stött på. Ärligt talat!

Minna sa...

Åh Cecilia vilken härlig komplimang! Känns finfint en seg fredagseftermiddag på kontoret!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Skum känsla! Hoppas hon bara hade vaknat på fel sida och att du kan väcka humorn i henne nästa gång ni träffas *optimistiskt*

sparris sa...

Folk som inte vågar vara lite crazy/skojiga själva verkar ha en tendens till stelhet i oss roliga personers sällskap ^^

JULIEK sa...

ha ha ha, men jag skrattar jag : )

Minna sa...

Sparris: ja, så är det! hehehe. ; D
Julie: Bra! Det ska man göra. Ofta och mycket.

Anonym sa...

Såna där människor är så creepy! Le förihelvete vill man vråla...

Anonym sa...

Väldigt rolig och fin blogg. >Ligger som favorit nu.