fredag, juni 02, 2006

Kardborre

Dagens spännande sak:
* Nu bloggar jag från främmande ort... Sollentuna (Häggvik). Därför ingen bild. Jag kan inte rita bra på okänd ort.

Dagens roliga sak:
* En liten liten kille som kallade alla moppar för: MUTTA!

Dagens trista saker:
* Att riva sönder sin nylonstrumpa på tbanan - på någons kardborrband.
* Var på möte, de som vi hade mötet med hade inte gjort sin hemläxa. Vi förklarade 1000 gånger vad vi ville, men de ville att vi skulle skriva ytterligare en annan förklaring. Suck, hur svårt kan det vara? Som jag sa till kollega A:
- Nu har vi förklarat på bebisnivå, nu måste vi förklara en gång till... på amöbanivå.
* Min värld brukar svämma över av hårspännen. Idag när jag behöver ett, nada niente.
* Jättebilkö på Essingeleden, Kemisten fick värmepanik i bilen utan AC.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då var du i mina hemtrakter då...

Minna sa...

Ja just det. Serenerna blommade - trots att jag var så långt norr ut! Hahah.

Minna sa...

Euhm... syrenerna hette det sist jag såg det skrivet...