måndag, maj 29, 2006

Spyor

Dagens kräkframkallande:
* Detta är en av de sjukaste artiklar jag läst på länge. Orkar du inte gå in på artikeln så har jag utdrag av det mest horribla här... Det handlar om Jolie/Pitt och deras nyfödda dotter:
Jolies dotter Shiloh Nouvel firades i natt i Namibia.
- Folk dansar på gatorna och ber i kyrkan för den lilla flickan, berättar guvernören för afrikanska regionen Erongo.
Shiloh Nouvel är ny ambassadör för Namibia.
Shiloh Nouvel är, enligt CNN, den mest efterlängtade bebisen i världen sedan Jesus.
Nu skriker jag: MEN KOM IGEN! DET HANDLAR OM EN BEBIS TILL TVÅ SKÅDISAR - NO MORE NO LESS.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag med!!

maruschka sa...

Yak!...Vad f-n, det måste väl finnas tusentals bebisar i Namibia som behöver mer uppmärksamhet än två puckiga skådisars avkomma?...me too kräks!

(Ficj KRELCTH som Wordverification, passar väl bra?)

Anonym sa...

Om det hade varit MIN bebis så hade jag kunnat förstå, men Jolie och Pitts? Nä jag säger då det :-)

Skämt å sido - det är så man storknar. Håller med Maruschka, det måste väl finnas så många andra som behöver uppmärksamheten??

Minna sa...

Kommentaren: "folk dansar på gatorna" är ju oslagbar!

Anonym sa...

Kom igen och unna dom detta. Enligt mina källor så har man inte dansat i Namibia sedan mary och kate olsen föddes

Lindas trädgårdsblogg sa...

Än Jesus?

Yeeesus!

Minna sa...

Kemisten: Sant!
Sara: Get over it, ta ett dansteg och fira vettja. Hahahah.
linda: Än Jesus... Halleluja.

Anonym sa...

*asg*
Så himla komiskt. Den viktigaste personen på 2000 år.