fredag, maj 05, 2006

Fickparkera

Dagens roliga saker:
* Jag och kompis L har värsta dealen på gång. Hon ska få låna en Paris-guide av mig och jag ska få en karta mycket effektfulla pollenpiller.
* Höll på att dö i värmeslag på jobbet så jag hängde mig ut genom fönstret. Rakt nedanför mig höll en kille på att fickparkera så jag ropade och hjälpte till. Han blev mycket nöjd.



Dagens trista saker:
* Jag klämde fingret i fönstret.
* Jag bet mig i tungan med kindtänderna så nu kan jag knappt svälja.
* Igår vid 17-tiden sa jag till Kemsiten att jag helt plötsligt fick värsta pollenkänningen. Och i tidningen läser jag varför. Hate the poll.

Nu ska jag till Hampa och grilla (eller? Äta mat iallafall...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att han blev glad..finns inge värre än att fickparkera! *ryser*

Ha en trevlig helg!!

Minna sa...

Jonna: Hahah, ja det är inge kul alls. Och specillet inne i city när man tror att alla spanar på en.
Tack det samma.