måndag, mars 27, 2006

Vansinnig

Dagens trista saker:
* Begynnande inflamation i foten.
* Jag har en förmåga att alltid sätta på mig för mycket lypsyl, vilket gör att jag alltid känner mig helt flottig i fejjan.
* Drömde att tre peroner blev överkörda av tbanan vid Skärholmens station. Var helt slut när jag vaknade. Kanske var det en bearbetning av den galna blodiga killen på tbanan i fredags. Han slog en blodig hand mot rutan när jag gick förbi utanför och var helt blodig i hela ansiktet och helt vansinnig och vild. Hu. Jag mådde illa i en timma efteråt.

Ett bra skäl till att bojkotta Eurovisionsschlagerfestivalen.

4 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Scary :-o

Minna sa...

Jag mycket. Jag blev skitskraj.

Anonym sa...

En påtänd pundare vet man åtminstone vad det är för fel på - men vad Carola går på är okänt och därför mycket obehagligt!
/Y

Minna sa...

Y: ja precis. helt korrekt beskrivet.