måndag, mars 06, 2006

Öronen

Dagens roliga sak:
* Min mobil ringde under middagen. Det var min papa. Jag gick in i sovrummet för att prata - pga bättre mottagning. När jag kom tillbaka satt Kemisten och höll för öronen och märkte inte ens att jag återvände. Sen förklarade han storflinandes att han minsann visste att jag pratat om hans födelsedagspresent - och att han gjort mig en tjänst och hållt för öronen. Men suck. Fel fel fel. Sånt snack tar jag på jobbet.


Dagens äckliga sak:
* Folk som hånglar på tbanan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hånglar gör man hemma, men absolut inte på t-banan. det är sunkigt nog där ändå.

Anonym sa...

Ifall om man är över 16

Anonym sa...

Jag tar hångel där jag får det...ni e bortskämda.
/Y

maruschka sa...

Vilka underbara bilder du har börjat använda, hur gör du dom?...
Texterna är kanon också, men dom har jag komplimenterat tidigare...'s*

Anonym sa...

Ja, dina Paint-skills blir bättre för varje dag! Sugen på en platta?

Här är en som också gillar Paint.

Anonym sa...

Glömde jag länken eller försvann den?

http://www.ubersite.com/m/84167

Minna sa...

cecilia: instämmer till 100%.
Kemisten: Alla borde hålla sig.
Y: Nej.
Maruschka: Länge sen jag såg dig här, kul. Jag ritar lite på måfå i paint.
Pär. Tack. Aldrig sett en sån där platta... Jo, han verkar gilla paint, det var mkt avancerat...