onsdag, februari 15, 2006

Fenomenal

Dagens roliga saker:
* Åkte hiss på jobbet. Folk gick på och av. En kvinna skämtade med en av de stora pamparna som klev in och han svarade rappt. Men det blev fel ändå och pinsamt för henne. Och så blev det knäpptyst. Så där pinsamt tyst som det bara kan bli i en trång hiss.


* Igår var jag sjuk och hemma från jobbet. I och med detta tror min nyfikne chef att jag är gravid (och detta sa han naturligtvis till alla mina kollegor). Idag talade jag om för honom att jag inte är det (så att han slipper "omorganisera" som han själv uttryckte det), men jag lovade att han skulle bli den första att veta... Det blev ju fel... hahahah.

Dagens trista saker:
* Det är februari och inte mars. Jag vill ha vår.
* Det är trist att man hör ordet FENOMENAL så sällan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste ha varit fenomenalt pinligt i hissen...

Minna sa...

oh yepp, du har fenomenalt rätt.

The Female Dinousaur sa...

Det är så fenomenalt bra att det snart ÄR vår, juh! Vänta ett par veckor (eller sjuttielva), så kommer den... Våren alltså.

Minna sa...

biggis: JAA, du har rätt! Det är ju snart vår!!!

Men ute faller just nu små hårda elaka snökorn.

Anonym sa...

Fenomenalt nog fick jag lite mer bilder från semestern igår!

http://www.flickr.com/photos/par/sets/72057594051442628/

Anonym sa...

Din blogg är ju alldeles fenomenal!!! :)