fredag, januari 20, 2006

Svettig

Dagens roliga saker:
* Uttrycket: "Tillåt mig småle".
* Fick mail från en på jobbet som skrev.:
"Ryktet säger att du känner xxx xxx".
Jag svarade att ryktet stämmer. Då fick jag till svar:
"Kul!! Det är alltid roligt när man upptäcker att det finns folk med lite verklighetsanknytning på det här bygget!"

Dagens trista sak:
* Vädret. Idag satte jag på mig det tunga artilleriet, tjocktjocke-jackan, tjock-långkallsingarna och tjocktjocke-skorna. Micheminnalajno.



* Har en förkylning på gång. Blev svettig när jag satte upp håret imorse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, speciellt om svaret skulle bli: "nej, jag tillåter dig inte att småle just nu."

Anonym sa...

Själv brukar jag bara säga "tillåt mig hånle!"
/Y

Minna sa...

Cecilia: Just precis!
Y: Men så har du inte så många kompisar heller.... Hahhahahhaha

; D